WIZYTA NA ZAMKU CZOCHA
WIZYTA NA ZAMKU CZOCHAW środę (21.05) nasze przedszkolaki wybrały się na niezwykle ekscytującą, pełną tajemnic, podróż do przeszłości. Celem wyprawy był Zamek Czocha znajdujący się w miejscowości Sucha. Wyruszyliśmy zaraz po śniadaniu. Dość długo trwała ta nasza podróż, ale w końcu dojechaliśmy. Na miejscu wraz z przewodnikiem wybraliśmy się szlakami historii, zwiedzając różne sale i komnaty.

Tajnymi przejściami skradaliśmy się w górę i w dół do kolejnych ciekawych miejsc. Niczym rycerze zasiedliśmy wokół okrągłego stołu w komnacie królewskiej i odpoczęliśmy na królewskim łożu. W wyobraźni oglądaliśmy bale szlacheckie w sali rycersko- balowej. Na próżno jednak wypatrywaliśmy księżniczek i królewiczów, żadne z nich jakoś nie chciało się pokazać :-)
Po męczącym zwiedzaniu wnętrza zamku udaliśmy się na dziedziniec zamkowy, gdzie w cieniu filarów czekał na nas iście królewsko zastawiony stół. Danie wyśmienite, staropolskie, lubiane przez każdego małego podróżnika: kiełbaska z ogniska i pajda chleba.
Najedzeni, wymęczeni ale zadowoleni z wycieczki, wróciliśmy do przedszkola. Jak dla nas było super!

Zajęcia dodatkowe
j. niemiecki J.Niemiecki
kolo odkrywcy Koło Małego Odkrywcy
rytmika i logopedia Rytmika i zajęcia logopedyczne
sportowe i plastyczne Zajęcia sportowe i plastyczne